zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 6 lipca 2012

Jabłkowo - rabarbarowe Crumble

Deser. Cudowny. Chrupiąca kruszonka i soczysty, kwaskowaty smak owoców. Podane z lodami lub custard'em. Możemy dowolnie zmieniać owoce, my najbardziej lubimy rabarbarowo- jabłkowe i ze śliwkami. Polecam bardzo, bardzo :)


     Przepis:

 •  2 jabłka, pokrojone w średnią kostkę
 •  4 łodygi rabarbaru, pokrojone w duże kawałki
 •  2 łyżeczki cukru do posypania owoców

    Kruszonka:

 •  100g mąki
 •  125g cukru
 •  60g płatków owsianych
 •  60g masła
 •  Opcjonalnie: posiekane orzechy, sezam, zarodki pszenne




Filmik jak go wykonać:

                                                          

Warto wypróbować.

Do następnego :)
K.

17 komentarzy:

  1. Mmm, pyszności! Może zrobię w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.... widze juz biegnaca siebie po produkty jutro ;)) uwielbiam Crumble ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się skuszę,z lodami pyyyycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nigdy Crumble nie jadłam. ale spróbuję, szczególnie, że rabarbar uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie - idę do kuchni wypróbować ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny deser, lubię takie proste pyszne przepisy i całkiem zdrowe :D Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie, a jakieś inne owoe można wrzucić?Np. turskawki?Bo za pieczonymi jabłkami nie przepadam... Myślę, że nie tylko nadaje się na pyszny deser, ale także jako pożywne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada bardzo apetycznie... tym bardziej, ze uwielbiam jablka w kazdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam film, przeczytałam wpis i pobiegłam do kuchni - brak rabarbaru zastąpiłam śliwkami jak radziłaś i podałam z lodami. Normalnie się zakochałam w tym deserze :D dzięki wielkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że znalazłam w lodówce rabarbar! Lecę piec, a później pochwalę się jak mi wyszło! Pozdrawiam Kasiu i zapraszam na mój blog:
    http://magdalenkowefrykasy.blogspot.com/ - może i Ciebie coś zainspiruje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepis wydrukowany i niedzielne ciasto bedzie, mam nadzieje,ze sie uda. dziekuje za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada cudownie! Chyba tez sprobuje! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam i dodałam lody :) Pyszności :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń