zakładki

Click Me Click Me Click Me Click Me

sobota, 19 lipca 2014

• Elektryzujący granat z brokatowymi akcentami | Wakacyjna Kocica // MAKIJAŻ KROK PO KROKU •

Absolutnie uwielbiam w makijażu granat. Pamiętam jak kilka lat temu miałam dosłownie obsesję na punkcie cienia Deep Truth z MAC - to był tez pierwszy mój zakup z MAC. Taki odcień pięknie łączy się z równie intensywną, perłową zielenią i fioletem, brązem, pomarańczem i złotem. Nie lubię zestawiać go ze srebrem - zbyt chłodno i tandetnie moim zdaniem.

Moja propozycja stawia granat w centrum uwagi, czyli na całej powiece ruchomej, ale nie obciąża oka, bo na dolnej powiece nic się nie dzieje oprócz tuszu. Dodałam kreskę z niebieskiego i akcent miedzianego brokatu.

Wykorzystajcie koniecznie, jeśli macie brązowe i miodowe oczy !

• • •

1. Cień nakładam na całą powiekę ruchomą, wyciągając go nieco w szpic na zewnątrz.
 2. Pędzelkiem ze szpicem nakładam ciemny brązowy, matowy cień w załamaniu (na krawędzi granatu).
 3. Rozcieram ciemny brąz jasnym, matowym brązem.
 4. Na linii od zewnętrznego kącika, na granicy cieni, maluję kreskę brokatem zmieszanym ze specjalnym klejem do brokatu.
 5. Maluje długą, wyciągniętą kreskę. Upewniam się, że jest równa nad linią brokatowej kreski. W razie potrzeby poprawiajcie, ścierajcie, dokładajcie aż uzyskacie taki efekt.
 6. Wewnętrzny kącik zaznaczam miedzianym cieniem. Ten krok jest konieczny, jeśli nakładamy brokat, ponieważ z daleka nie będzie prześwitów. Dobierajmy kolor cienia do koloru wybranego brokatu.
 7. Nakładam miedziany brokat zmieszany wcześniej ze specjalnym klejem. Używam małego, ołówkowego pędzelka, by go nałożyć precyzyjnie.
 8. Tuszuję górne i dolne rzęsy, doklejam pasek sztucznych, linię wodną rozjaśniam cielistą kredką.
Reszta twarzy i usta podkreślam bez szaleństw czyli bronzer, rozświetlacz i przezroczysty błyszczyk z odrobiną brokatu. Brwi w tym makijażu podkreśliłam nieco ciemniej na ich końcach.
p.s Zdjęcia twarzy są strasznie rozmyte na skórze - to niestety zabieg kompresji bloga i ubolewam nad tym bo nie znoszę bluru na skórze, musicie wybaczyć.

Użyte produkty: 
• Twarz: 

Paletka kremowych podkładów Sculpt Series, odcień Fire - Motives
Puder sypki Light - Motives
Paletka do konturowania Contour Kit - Anastasia Beverly Hills

• Brwi:

Dipbrow Pomade w odcieniach Taupe i Medium Brown - Anastasia Beverly Hills
Clear Brow Gel - Anastasia Beverly Hills

• Oczy:

Granatowy sypki cień Moonlighting - Motives
Brązowe cienie cień z paletki ELEMENTS - Motives
Czarny eyeliner w pisaku Luxe Precision Eye Line - Motives
Miedziany cień Antique Gold - Motives 
Niebieski brokat Glitter Pot Vivid Blue  - Motives
Miedziany brokat Glitter Pot Magic Dust - Motives
Klej do brokatu - Motives
Tusz Big Eyes - Maybelline
Rzęsy Iconic - House Of Lashes
Cielista kredka Vow - Illamasqua
Klej do rzęs Lashfix - Eylure

• Usta:

Błyszczyk Glam - Motives


Mam nadzieję, że makijaż znajdzie swoich zwolenników i wyląduje na wielu twarzach bo niezwykle pięknie podkreśla oczy ! 

•••
Do kolejnego! :)
K.


38 komentarzy:

  1. Piękny :) Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!! Uwielbiam granat <3 Ostatnio przerobiłam się, a raczej wróciłam do czerwono-mahoniowych włosów i niebieski akcent na oku musi być, bo komponuje się idealnie :3
    PS. Żeby blogspot nie rozmywał i ogólnie nie psuł zdjęć polecam wrzucać je w formacie .png :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym miała gdzie kupić taki cień to z pewnością bym po niego poleciała! <3
    Uwielbiam jak masz takie intensywne kolory na powiece, cudnie w nich wyglądasz i baardzo inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i efektowny, uwielbiam niebieskie odcienie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny :) Zakochałam się w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzyni! Przepięknie wyglądasz w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, zawsze myślałam, że niebieski musi być tandetny, ale Ty stworzyłaś z niego coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są te Twoje makijaże! Piękne! Zapraszam Cię do mnie na www.llealicious.blogspot.com!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze wyszło perfekcyjnie :)
    zazdroszczę Ci tego że umiesz tak pięknie wszystko zestawić ze sobą, dobrać odpowiednio produkty żeby ze sobą nie kolidowały itp. aczkolwiek wiadomo, bez pracy nie ma kołaczy!
    właśnie granat/kobalt i intensywne złoto kojarzy mi się z Tobą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale efekt.... <3 jak zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Ten granat jest cudowny... ah, aż się rozpłynęłam...
    Przyjemnie czyta się Twoje posty, a właściwie to ogląda :p Oby więcej takich perełek :)
    Jeśli masz chwilkę czasu, zapraszam do mnie :) pomiedzy-swiatami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny makijaż!! Boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory na oczach <3 Granat przepiękny, makijaż boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebosko <3 Deep Truth jest genialny, uwielbiam go - idealny granat! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHAM błękity <3 Przepiękny makijaż i obłędnie Ci w nim!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie, ale ten niebieski wibruje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny !:)
    Zapraszam chętnych do mnie :)
    http://urodamodajedzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten kolor na ubraniach, w makijażach podoba mi się tylko "na kimś"... Może dlatego, że mam szaroniebieskie oczy i jakikolwiek niebieski cień sprawia, że robią się całkiem szarobure ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaz jak zwykle zjawiskowy,ale wlasciwie ja pisze,ze tak sie wyraze po prosbie :)a mianowicie chodzi mi o to Kasiu,czy mogla bys udzielic mi kilku wskazowek na temat jak zaistniec jako makijazystka?ja uwielbiam malowac,majatek wydaje na kosmetyki kolorowe,siebie maluje od kilkunastu lat,maluje rowniez kobiety w mojej rodzinie i kolezanki-niestety wszystko za free,od kilku lat sledze filmiki makijazowe na youtube,dwa lata temu ukonczylam kurs wizazu u Agnieszki Chelmonskiej,mam naprawde tony kosmetykow:),ciagle nowe pomysly na makijaze,ale klientek jak na lekarstwo,wrzucam swoje zdjecia makijazy na fb,ale niestety sa one kiepskiej jakosci,bo nie mam super sprzetu tylko zwykly aparat nikon coolpix L29,mam zwykla kamere,ale nie wiem czy da rade nia krecic filmiki na youtube i tak oto moja wymarzona kariera makijazowa stoi w miejscu i coraz czesciej ogarnia mnie zwatpienie-ze juz chyba mi sie nie uda,a bardzo bym chciala by kobiety nosily moje makijaze,zebym mogla tak jak Ty,czy Maxineczka,czy inne blogerki i youtubowiczki pokazywac moje makijaze,bardzo prosze o jakies wskazowki,co mogla bym zrobic,by ruszyc z miejsca,pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne oko i kolor <3 madlenmakup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż. Oko jak marzenie.
    Czym edytujesz swoje zdjęcia i filmy?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. elektryzująco! bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze piękny :) mam pytanie odnośnie tego jak robisz zdjęcia, że tak pięknie widoczny jest makijaż? mogłabyś zrobić kiedyś post nt tego jak robisz zdjęcia swoim makijażom? jakim aparatem, obiektyw, ustawienia itp i w jaki sposób je przerabiasz? myślę, że taki post byłby pomocny nie tylko dla mnie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. precyzyjna kreska, piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elektryzuje , wibruje i olsniewa !

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż! Uwielbiam takie intensywne kolory na oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory, makijaż oka ogólnie ładny, ale jak dla mnie trochę za bardzo 'top heavy'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli to głupie pytanie: co oznacza w tym kontekście zwrot top-heavy? Przysięgam, że próbowałam to jakoś wygooglać, ale nie dałam rady, a mocno mnie frapuje :)

      Usuń